Obsah

Zákaznická centra SmVaK Ostrava s upravenou otevírací dobou

Typ: ostatní
Zákaznická centra SmVaK Ostrava s upravenou otevírací dobou  1V důsledku epidemiologické situace mají zákaznická centra od 12. října do odvolání novou otevírací dobu pro osobní kontakt se zákazníky. Návštěvu je nadále nutné si rezervovat v online formuláři.
Obchodní místa v Havířově, Třinci, Českém Těšíně, Bohumíně, Orlové a Vítkově zůstávají prozatím do odvolání pro osobní kontakt s veřejností uzavřena.

Provozní doba zákaznických center a oddělení vyjadřování SmVaK Ostrava pro veřejnost:

Pondělí                9:00 - 12:00              13:00 - 17:00

Středa                  9:00 - 12:00              13:00 - 17:00

 

Jak mohou lidé komunikovat se společností SmVaK Ostrava a vyřizovat své požadavky bez nutnosti osobního kontaktu:

  • Bezplatná zákaznická linka 800 292 400 je v provozu v pracovní dny od 7:30 do 20:00. Linka byla technicky a personálně posílena, aby byly bez problémů plněny požadavky zákazníků. Bezplatná poruchová linka 800 292 300 zůstává v provozu non stop.
     
  • Speciální emailová schránka zakaznickesluzby@smvak.cz, kam se mohou lidé obracet se svými požadavky. Dále zůstává v provozu také emailová schránka smvak@smvak.cz.
  • Důležité formuláře a dokumenty jsou pro zákazníky připraveny ke stažení na internetových stránkách www.smvak.cz, sekce Zákazníci, podsložka Dokumenty ke stažení.
  • Oddělení vyjadřování  - Lidé mohou nahlásit požadavek prostřednictvím internetových stránek vyjadrovani.smvak.cz, nebo přes bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400. Rovněž žádosti o vyjádření k existenci sítí, k možnostem napojení na vodovodní nebo kanalizační řad nebo odsouhlasení projektové dokumentace mohou lidé podat elektronicky přes internetové stránky www.smvak.cz bez fyzického kontaktu a návštěvy zákaznického centra.

 

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě.

 


Příloha

Vytvořeno: 12. 10. 2020
Poslední aktualizace: 12. 10. 2020 07:53
Autor: